Merhaba arkadaşlar 1998 model ford mondeo almayı düşünüyorum 2.0 motor araç hakkında bilgisi olan var mı acaba sürekli arıza yapan Bi araç mi kullanımı nasıl yarı yolda bırakacak Bi araç mi ?