• 10-11-2022, 02:57:02
    #1
    Arkadaşlar iki adet cihaz var. Hangisi daha mantıklı. Kullanım açısından.
    "Evet aranızda bazı arkadaşlarım HİÇBİRİ ya da İKİSİDE ÇÖP" diyecek ama birisinden birini seçmek zorundayım. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • 10-11-2022, 03:42:58
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2009 pro hocam
  • 10-11-2022, 08:15:14
    #3
    Merhabalar,
    Hocam MacBook tüm cihazları güzeldir, pro ve air arasında çok fark olacağını sanmıyorum.
    Teknik özelliklerini yazarsanız daha sağlıklı olacaktır.
    2009 Pro i5/8GB/128SSD ye 2010 Air i7/16/256SSD ise Air tabiki daha iyi olacaktır.