• 08-11-2022, 18:22:35
    #1
    Merhabalar,

    Bir markamız için aracı ofis kullanmadan kendimiz Türk Paten üzerinden marka başvurusu yaptık ve 22.08.2022 'de yayın kararı çıkıp 29.08.2022 tarihli marka bülteninde yayına alındı. Şuan 2 aylık süremiz doldu ancak bize ödeme için herhangi bir tebliğat gelmedi henüz. Sistem üzerinden marka tescil ücretini ödeme yapaibliyoruz ancak ilk defa süreci kendimiz yürüttüğümüz için tam oalrak hakim değiliz.

    Şuan bizim ödememizi yapmamız gerekiyor mu ? yoksa ödeme için bir tebligat gelmesini beklememiz gerekiyor ? Bilgili arkadaşlar aydınlatabilirse sevinirim.

    İyi Çalışmalar.
  • 08-11-2022, 18:24:35
    #2
    Mutlaka gelecektir hocam SMS olarak.
  • 08-11-2022, 18:25:38
    #3
    Ödeme yapmanız için bildirim gelecek sonrasında tescil ücretini ödeyebilirsiniz emin olmak için epats tan veya https://online.turkpatent.gov.tr/tra...ademark_search buradan takip edebilirsiniz.