• 07-11-2022, 23:40:13
    #10
    Platin üye
    Konu takip geçmiş olsun
  • 07-11-2022, 23:40:22
    #11
    Konazol iyi ancak o da sürekli kullanımda zararlı malesef
  • 07-11-2022, 23:40:53
    #12
    Bunu geçirdiğini söyleyen insanlar o kremleri kullanacaksınız birazda deneme yanılma. çevrenizden araştıracaksınız.
    Allah kolaylık versin zor. Krem kullanırsın geçer 2 gün sonra tekrar başlar.
  • 07-11-2022, 23:44:07
    #13
    Çok geçmiş olsun öncelikle elimde çıkan egzemayı doktorun yazdığı krem ile kortizonlu bir kremdi adını hatırlamıyorum geçirdim daha sonra saçıma sıçradı herşeyi denedim geçmedi şuan BU ürünü kullanıyorum ve çok şükür anında etkisini gördüm.
  • 07-11-2022, 23:44:10
    #14
    Abiler kardesler yuzde yuz etkisi var m furo eczanelerde satiliyor kremi degil sulu olani ben hep kullaniyorum bende ciktiginda 3 gun duzenli olarak yatmadan once suruyorsun sacina kasina sakallara yuze 3 gun sonra cildin tertemiz acayip etkili yuzde yuz cozum
  • 07-11-2022, 23:44:45
    #15
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Geçen birşey değil bende 17 senedir var. Bağırsaklardan gelen birşey. Baharatlı, salçalı, yağlı gıdalardan kaçınmaya çalışın. Fast food cips vs yemeyin. Ardıç katranı sabunu kullanabilirsiniz aktarlarda satılır. Dikkat edin doktorunuzun yonlendirmesi ile hareket edin. Kortizonlu merhemler cok iyi geliyor ama uzak durun lutfen 🙏
  • 07-11-2022, 23:45:29
    #16
    Bunu aliyorsunuz 3 gun boyunca kullanin hic bir seyiniz kalmiyor eczanelerde satiliyor
  • 07-11-2022, 23:49:53
    #17
    geçmiş olsun hocam umarım kısa sürede geçer
    • SAMATO
    SAMATO bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-11-2022, 00:05:14
    #18
    EXE61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saç sakal için konazol şampuan ten yani derideki egzama için bepanthol sensiderm krem hocam
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende vitiligo var ve uzun süredir göğsümde ve sırtımda egzamaya benzer kırmızı kabarcıklar vardı. Mersine tatili gittim deniz tuzundan sanırım çok faydası oldu. Hiç bir şey kalmadı. Sadece vitiligo ile düzenli bir ilişkimiz var terketmiyor.
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmediğim doktor kalmamıştı ki bir tane profesör hocamız önce dermovate ile 1 saat sonrasında elidel adlı krem ile tedavi olabileceğimi söyledi ve oldum da. Şu an çok şükür arada bir gelir gibi oluyor -baharat vs. çok kaçırdığımda- dermovate sürüyorum geçiyor.
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de aynı sorun var. şampuan kremle vs çözülecek bir şey değil öncelikle bunu bilmen gerek ben deneme amaçlı diyeti uygulayıp uygulayıp bıraktım işe yaradığını farkettim. bu ay tekrar başlayacağım uzun bir süre yapacağım sen de incele aklına yatarsa uygulayabilirsin.

    https://www.youtube.com/watch?v=N4ugTAOvtE4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun.
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1 konazol şampuanı al. 5 dakika boyunca derine uygula. 5 dakkadan önce kesinlikle ve kesinlikle yıkama. Sonunda yıka, 1-2 haftaya geçiyor.
    Aktimur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kozanol yeterlince köpürterek kullanırsanız faydalı oluyor. Bende egzama yok ama kırmızı lekelere faydası olmuştu.
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu takip geçmiş olsun
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konazol iyi ancak o da sürekli kullanımda zararlı malesef
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu geçirdiğini söyleyen insanlar o kremleri kullanacaksınız birazda deneme yanılma. çevrenizden araştıracaksınız.
    Allah kolaylık versin zor. Krem kullanırsın geçer 2 gün sonra tekrar başlar.
    bekirarsoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun öncelikle elimde çıkan egzemayı doktorun yazdığı krem ile kortizonlu bir kremdi adını hatırlamıyorum geçirdim daha sonra saçıma sıçradı herşeyi denedim geçmedi şuan BU ürünü kullanıyorum ve çok şükür anında etkisini gördüm.
    Xranger58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abiler kardesler yuzde yuz etkisi var m furo eczanelerde satiliyor kremi degil sulu olani ben hep kullaniyorum bende ciktiginda 3 gun duzenli olarak yatmadan once suruyorsun sacina kasina sakallara yuze 3 gun sonra cildin tertemiz acayip etkili yuzde yuz cozum
    UtkuTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen birşey değil bende 17 senedir var. Bağırsaklardan gelen birşey. Baharatlı, salçalı, yağlı gıdalardan kaçınmaya çalışın. Fast food cips vs yemeyin. Ardıç katranı sabunu kullanabilirsiniz aktarlarda satılır. Dikkat edin doktorunuzun yonlendirmesi ile hareket edin. Kortizonlu merhemler cok iyi geliyor ama uzak durun lutfen 🙏
    Xranger58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu aliyorsunuz 3 gun boyunca kullanin hic bir seyiniz kalmiyor eczanelerde satiliyor
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam umarım kısa sürede geçer
    herkese çok teşekkür ederim ben bu şey ile baya uğraşıyordum en son head shoulders clinic fayda sağlaması fakat fiyat uçmasıyla savaşta pes etmiş gibi olmuştum mecbur kesenin ağzını açıcaz eğer başarılı olabilirsem forumda konu açıp denediğim yolları paylaşıcam