Çok geçmiş olsun öncelikle elimde çıkan egzemayı doktorun yazdığı krem ile kortizonlu bir kremdi adını hatırlamıyorum geçirdim daha sonra saçıma sıçradı herşeyi denedim geçmedi şuan BU ürünü kullanıyorum ve çok şükür anında etkisini gördüm.