Merhaba arkadaşlar yerli bir forum scripti çıkartsak xenforo gibi tamamen kendi panelinden yönetilebilir değişik tema eklenebilir hiç bir dışarıdan eklenti vs bişeye gerek duymadan kendi içinde çalışan bir yazılım olsa nasıl olur ?
Örnek : R10 daki tüm özellikler reklam alanları ticaret puanları vs vs r10 daki tüm özellikleri düşünün bu tarz bir forum scripti yapılsa kullanır mısınız ? Yada piyasaya sürülse tutar mı sizce ?
Yerli Bir Forum Scripti Olsa Nasıl Olur ?
7
●308
- 06-11-2022, 18:37:14Bu gemiye binen biri olarak 5 yıl önce 20 bin ₺ harcadım maalesef tutturamadık
- 06-11-2022, 18:38:18Yerel değilde global olarak geliştirip reklamını yapabilirseniz emeklerinizin karşılığını daha kolay alabilirsiniz.
- 06-11-2022, 18:53:36
