• 06-11-2022, 18:32:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar yerli bir forum scripti çıkartsak xenforo gibi tamamen kendi panelinden yönetilebilir değişik tema eklenebilir hiç bir dışarıdan eklenti vs bişeye gerek duymadan kendi içinde çalışan bir yazılım olsa nasıl olur ?

    Örnek : R10 daki tüm özellikler reklam alanları ticaret puanları vs vs r10 daki tüm özellikleri düşünün bu tarz bir forum scripti yapılsa kullanır mısınız ? Yada piyasaya sürülse tutar mı sizce ?
  • 06-11-2022, 18:34:39
    #2
    3 ayda çıkmaz. 6 ayda biraz 1 senede oturabilir. Ama zaman/uğraş/sabır gerektirir.
  • 06-11-2022, 18:34:39
    #3
    Wordpress
    r10'dan daha iyi yapsanız bile sağlam reklam gerekir ve kendinizi kanıtlamanız gerekir. Bu işler özellikle değil bilinirlikle oluyor. Bu tarz forumlar'dan yüzlerce var maalesef
  • 06-11-2022, 18:34:50
    #4
    Titarsa bence tutar cunku eski forumlar yerine yenileri yerini alsa daha müq olur ☺
  • 06-11-2022, 18:37:14
    #5
    Bu gemiye binen biri olarak 5 yıl önce 20 bin ₺ harcadım maalesef tutturamadık
  • 06-11-2022, 18:38:18
    #6
    Yerel değilde global olarak geliştirip reklamını yapabilirseniz emeklerinizin karşılığını daha kolay alabilirsiniz.
  • 06-11-2022, 18:49:40
    #7
    amerikayı yenidne keşfetmeye gerek yok hocam var olan güzel bişeyle projeler üretmeye zaman - bütçe ayırmak daha mantıklı bence.
  • 06-11-2022, 18:53:36
    #8
    Platin üye
    Aslında teknik olarak var

    https://www.r10.net/script-satisi/32...eta-cikti.html