• 06-11-2022, 18:31:42
    #1
    Kızaklı Nokia X3.00 satan var mı? Varsa fiyatıyla birlikte bana yazsın lütfen
  • 06-11-2022, 18:42:36
    #2
    güzel telefonmuş sahibinden de bol miktarda var baktım şimdi.
  • 06-11-2022, 18:47:07
    #3
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel telefonmuş sahibinden de bol miktarda var baktım şimdi.
    Evet sahibinden de var ama buradaki satıcalar daha güvenilir geliyor, oradakine göre