Benim sektörümlede alakalı olduğu için konuyu sıkı takibe aldım ve benim bir müşterim konu açılışsından 1 saat sonra X.xxx tl teklif verdi. Ardından hiç bir teklif gelmedi ve açık arttırma bitişi de son teklif +6 saat olarak yazıyordu. yani 12.30 gibi bitmesi gereken açık arttırma bitmedi ve ardından 1-1.30 saat sonra bir teklif geldi X.xxx tl i'di o da. Ardından 20 dk sonra konu düzenlip +6 saat yerine +10 saat yapılıp hemen ardından konu kilitlendi ve kime kaldığı söylenmedi bile. bende ilk dedim hadi cazip gelmiş felandır o yüzde böyle bir şey yapmıştır.
Ondan sonra ilk teklifi veren müşterime yazayım dedim ve bana şöyle cevap verdi; ihale bana kaldı diye.
Bende Allah Allah dedim ve en son teklif iletene yazdım ve oda şöyle verdi; ihale bana kaldı.
yani öyle bir işki bir ihalede iki kazanan var

şimdi bu uyanıklılık mı- do----dırıcılık mı ?
