Merhaba, forumda oyun kartları basabilen veya tanıdığı olan var mıdır? Mümkün mertebe İzmir şehrinde dükkanı olması çok daha iyi olur. Bu konuyla ilgilenip detay isteyen olursa da özel mesaj atarak ulaşabilir.