cctv kamera taktığım zamanlarda farelerin kablolarını kesip uzatıyordum (kablo olarak da genelde cat6 veya o an elimde ne varsa onu kullanıyordum) kablosuzdan daha çok performans veriyordu, şarj derdi de olmuyordu. en fazla 5 metre uzattığım olmuştur.