• 04-11-2022, 02:07:11
    #1
    Merkezi ısıtma şuan sitede oturuyorum yönetim çalışmıyor yarın soracağım ama bu gece için lazım.
    Peteğin vanalarını açtım havasını suyunu aldım.
    Evin girişinde dolabın içinde vanalar var merkezi ısıtmadan gelen onları da açtım o vanalar evin kapısının yanındaki dolaba çıkıyor ama şuan orayı açamıyorum.
    Petekler ılık bile değil su gelmiyor peteklere o evin içindeki vanalar dışında o dolapta ne olabilir acaba onla ilgisi var mıdır?
    Bu arada komşularım ısınıyor
  • 04-11-2022, 02:22:46
    #2
    Konuya fotoğraf ekleseniz belki yardımcı olacak arkadaşlar çıkabilir.