• 02-11-2022, 22:00:06
    #1
    Merhaba, VDS üzerinde kullandığınız ücretsiz hosting yönetim paneliniz nedir? Şu an aktif olarak Plesk panel kullanıyorum fakat değiştirmeyi planlıyorum. CP ve Plesk gibi uyumluluk sorunu olmayan, akıcı, rahat ve basit olarak önerebileceğiniz ücretsiz yönetim panelleri nelerdir?
  • Kabul Edilen Cevap
    • Alıntı
      Cyberpanel'in sanırım iki versiyonu var; Cyberpanel ve Cyberpanel Ent. Ücretli versiyonu olan Ent paketi 1 domaine ücretsiz veriliyor diye bir yazı okudum tam hakim değilim. Siz hangisini kullanıyorsunuz?
      Evet ücretli versiyonu da var ve belirttiğiniz gibi litespeed enterprise destekli. Bununla beraber bütün teknik konularda size premium destek sağlıyorlar.
      Ben şuan open ls ile ücretsiz versiyonunu kullanıyorum ve gayet memnunum. Herhangi bir problem yaşamadım.

      Daha önce cloudpanel de kullandım o da ngnix ile gerçekten yüksek performans sağlıyor. Ancak cloudpanelde cyberpanel gibi gelişmiş modüller ve özellikler yok. Mesela dosya yöneticisi, tek tıkla yedek alma, mail servisi gibi çokça kullanılan özellikler cloudpanel tarafından desteklenmez. Bunları 3. taraf yazılımlarla ve diğer bazı işlemleri komut satırı ile halletmeniz gerekir.
  • 02-11-2022, 22:00:57
    #2
    Selamlar,
    Cyberpanel veya cloudpanel önerebilirim.
    Ayrıca blogumda paylaştığım diğer alternatifleri de deneyebilirsiniz; eniyihosting.net/blog/ucretsiz-hosting-kontrol-panelleri/
  • 02-11-2022, 22:02:20
    #3
    Şuan ön plan olan cyper panel, ah ah plesk
  • 02-11-2022, 22:02:51
    #4
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Cyberpanel veya cloudpanel önerebilirim.
    Cyberpanel'in sanırım iki versiyonu var; Cyberpanel ve Cyberpanel Ent. Ücretli versiyonu olan Ent paketi 1 domaine ücretsiz veriliyor diye bir yazı okudum tam hakim değilim. Siz hangisini kullanıyorsunuz?

    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan ön plan olan cyper panel, ah ah plesk
    Önce CP şimdi Plesk... Yordular
  • 02-11-2022, 22:05:31
    #5
    CanYesilyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cyberpanel'in sanırım iki versiyonu var; Cyberpanel ve Cyberpanel Ent. Ücretli versiyonu olan Ent paketi 1 domaine ücretsiz veriliyor diye bir yazı okudum tam hakim değilim. Siz hangisini kullanıyorsunuz?


    Önce CP şimdi Plesk... Yordular
    Osman bey panel çıkaracaktı noldu kaldı bilmiyorum , dur soralım @Ni-Osman;
  • 02-11-2022, 22:08:59
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Alıntı
    Cyberpanel'in sanırım iki versiyonu var; Cyberpanel ve Cyberpanel Ent. Ücretli versiyonu olan Ent paketi 1 domaine ücretsiz veriliyor diye bir yazı okudum tam hakim değilim. Siz hangisini kullanıyorsunuz?
    Evet ücretli versiyonu da var ve belirttiğiniz gibi litespeed enterprise destekli. Bununla beraber bütün teknik konularda size premium destek sağlıyorlar.
    Ben şuan open ls ile ücretsiz versiyonunu kullanıyorum ve gayet memnunum. Herhangi bir problem yaşamadım.

    Daha önce cloudpanel de kullandım o da ngnix ile gerçekten yüksek performans sağlıyor. Ancak cloudpanelde cyberpanel gibi gelişmiş modüller ve özellikler yok. Mesela dosya yöneticisi, tek tıkla yedek alma, mail servisi gibi çokça kullanılan özellikler cloudpanel tarafından desteklenmez. Bunları 3. taraf yazılımlarla ve diğer bazı işlemleri komut satırı ile halletmeniz gerekir.
  • 02-11-2022, 22:11:17
    #7
    HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet ücretli versiyonu da var ve belirttiğiniz gibi litespeed enterprise destekli. Bununla beraber bütün teknik konularda size premium destek sağlıyorlar.
    Ben şuan open ls ile ücretsiz versiyonunu kullanıyorum ve gayet memnunum. Herhangi bir problem yaşamadım.

    Daha önce cloudpanel de kullandım o da ngnix ile gerçekten yüksek performans sağlıyor. Ancak cloudpanelde cyberpanel gibi gelişmiş modüller ve özellikler yok. Mesela dosya yöneticisi, tek tıkla yedek alma, mail servisi gibi çokça kullanılan özellikler cloudpanel tarafından desteklenmez. Bunları 3. taraf yazılımlarla ve diğer bazı işlemleri komut satırı ile halletmeniz gerekir.
    Node desteğinin mevcut olduğunu da gördüm ve işlemleri panelden hızlı yapabileceğim gibi gözüküyor. 10 gb alan kullanıyormuş, sanırım cyberpanel iyi bir tercih olacaktır. Şimdi güzel bir sunucu bulduktan sonra bu işlemi halledeceğim Teşekkür ederim cevabınız için.
  • 02-11-2022, 22:14:48
    #8
    Plesk de ne gibi uyumsuzluklar yaşıyorsunuz? 20 tane sitemin olduğu vds'im plesk + hetznerde ki sunucumda da 3 site için plesk kullanıyorum, şeytan kulağına kurşun hiç sorun yaşamadım Gönül isterdiği cpanel olsun
  • 02-11-2022, 22:16:28
    #9
    CanYesilyurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Node desteğinin mevcut olduğunu da gördüm ve işlemleri panelden hızlı yapabileceğim gibi gözüküyor. 10 gb alan kullanıyormuş, sanırım cyberpanel iyi bir tercih olacaktır. Şimdi güzel bir sunucu bulduktan sonra bu işlemi halledeceğim Teşekkür ederim cevabınız için.
    Rica ederim.
    Sunucu için de şu bağlantılardaki inceleme ve blog içeriklerime bakabilirsiniz;
    eniyihosting.net/incele/vps-firmalari/
    eniyihosting.net/blog/cyberpanel-kurulumu/