Cyberpanel'in sanırım iki versiyonu var; Cyberpanel ve Cyberpanel Ent. Ücretli versiyonu olan Ent paketi 1 domaine ücretsiz veriliyor diye bir yazı okudum tam hakim değilim. Siz hangisini kullanıyorsunuz?
Önce CP şimdi Plesk... Yordular
Osman bey panel çıkaracaktı noldu kaldı bilmiyorum , dur soralım
@Ni-Osman;