Ne Kadara Satmalıyım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Kadara Satmalıyım
1
●
230
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Ne Kadara Satmalıyım
01-11-2022, 11:50:55
#1
Mertcanseyranx
dostlar elimde iped 9. nesil var 64 gb 18 ay garantisi var kutu fatura orjinal sarj var sıfırı 8.000 tl kaça satmalıyım bu cihazı
01-11-2022, 13:51:48
#2
krmbzkurt
7469 a da satan var hocam. 6 aydır da kullanıyorsunuz tabii cihazın kozmetik olarak durumunu bilemem ama en az 6k ya rahat gider. sahibinden.com dan muadillerine de bakın.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler