Nasıl Olmuş ? r10+ - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Olmuş ? r10+
4
●
272
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nasıl Olmuş ? r10+
31-10-2022, 00:26:30
#1
Gelistir
Dün gece sabah 5 te poyraz karayel izlerken esti ve birkaç birşey yaptım ve bu çıktı ortaya
Spoiler Göster
Spoiler Göster
31-10-2022, 00:38:41
#2
Canepe
Tebrik ederim, elinize emeğinize sağlık.
31-10-2022, 00:41:38
#3
Gelistir
Canepe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tebrik ederim, elinize emeğinize sağlık.
Öylesine çıktı ortaya yorum alayım dedim benim çok hoşuma gittiği için
31-10-2022, 00:53:45
#4
eyefive5
güzel olmuş ama font ve rengi biraz uymamış sanki görsele.hardal sarısı sanki daha bir güzel giderdi
31-10-2022, 08:27:14
#5
ozgurahmet
Merhabalar,
Güzel, basit, sade ve hoş
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler