Geçtiğimiz aylarda İnventus tan bir sistem siparişi verdim ve açıkcası çok pişman oldum sorunları bitmedi sanırım iadeden gelen ürünleri kullanıyorlar, Oyundan ziyade iş için olduğundan mütevellit APU işlemci tercihinde bulundum
uzman arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum
RAM -> XPG Spectrix D41 RGB 8GB 3200 MHz DDR4 CL16 TUF Gaming Edition Ram AX4U32008G16A-SB41
PSU -> Corsair CP-9020225-EU CX550F Rgb 550W 80+ Bronz Tam Modüler Beyaz Güç Kaynağı
ANAKART -> MSI Tomahawk Max II B450 4133 (OC) DDR4 AMD Socket Am4 Atx Anakart
İŞLEMCİ -> AMD Ryzen 5 5600G 3.9 GHz 6 Çekirdek 19MB Cache AM4 Soket Radeon Graphics 7nm İşlemci
M2 SSD -> WD Blue SN570 500GB WDS500G3B0C 3500/2300MB/s M.2 2280 NVMe SSD
KASA -> Performax Warmech Siyah Temp. Cam Rgb Atx Kasa 6*12 Rgb Fan
Bu Bilgisayar Toplanır mı ?
10
●276
- 30-10-2022, 17:52:35
- 30-10-2022, 17:56:35MAX 13 - 15 Ayırabilirim Ekran kartsız, İtopya, Sinerji, İnventus gibi sitelerde ekran kartlı çok güzel fırsatlar var fakat bende dahil alan çoğu kişi pişman sanırımCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2022, 18:08:05Hocam ekran kartı her ne olursa olsun bulunsun bence. Şu sistem f/p olarak fena değil. https://www.gaming.gen.tr/urun/20150...ng-bilgisayar/
Güçlü işlemcili olarak şuan bu sistem var 14.800 TL'ye. https://www.itopya.com/hype-masteram...2-ssdge_h16741
Amacınız işten kasıt nedir bilmiyorum fakat normal office işleri felansa kasayla vs uğraşmaktansa Macbook alınabilir. - 30-10-2022, 18:09:16canavarcikdir oVictionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçen topladim 80-90k buldu gamer pc.
daha diş aksana girmedim kulaklik vs. - 30-10-2022, 18:10:38Yani güncel oyunlara bakarsak üst düzey sistemlere gerek yok diye düşünüyorum.dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de 5600x - 6900xt var her türlü işimi görüyor kafadan 5 sene rahat götürür, yükseltmeye de açık. - 30-10-2022, 18:15:29aynı düşünce ile topladım pcyi şuan aldiklarım zaten en üst seviyede evga 3070 aldım satiyorum şimdi evga 3090'a bakiyorum bir tek eksığım burası.Victionx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2022, 18:18:33İtopyadaki sistem güzel hoşuma gitti ekran kartıda gayet güzel , ama bu sistemlerde neden sürekli 1 2k lık ekran kartları kullanıyorlar bana hiç güven vermiyorCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir makine 80 90k buluyor gerçekten ama ultra ayarlarda fps delisi bir oyuncu olmadıktan sonra ve sürekli render alan birisi olmadıktan sonra çok gerek duyacağımı düşünmüyorum açıkcasıdEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle