İtopyadaki sistem güzel hoşuma gitti ekran kartıda gayet güzel , ama bu sistemlerde neden sürekli 1 2k lık ekran kartları kullanıyorlar bana hiç güven vermiyor
aynı düşünce ile topladım pcyi şuan aldiklarım zaten en üst seviyede evga 3070 aldım satiyorum şimdi evga 3090'a bakiyorum bir tek eksığım burası.
Güzel bir makine 80 90k buluyor gerçekten ama ultra ayarlarda fps delisi bir oyuncu olmadıktan sonra ve sürekli render alan birisi olmadıktan sonra çok gerek duyacağımı düşünmüyorum açıkcası