Script için iletişim formu ? ( R10+ ) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Script için iletişim formu ? ( R10+ )
2
●
88
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Script için iletişim formu ? ( R10+ )
30-10-2022, 15:39:07
#1
Linux
iyisite.NET
Merhabalar arkadaşlar Resim Yükleme sitem için bir iletişim bölümü oluşturmak istiyorum.
Ne yapabilirim, önerileriniz nedir ?
Site :
TIKLA
30-10-2022, 15:54:25
#2
ultibil
Jotform hazır iletişim formu sistemini kullanabilirsiniz ek olarak bir kodlama ile uğraşmak istemiyorsanız
30-10-2022, 16:08:00
#3
Linux
iyisite.NET
Teşekkürler, sorun çözüldü arkadaşlar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler