sorun çözülmüştür
12
●858
- 30-10-2022, 14:27:59Kelin varsa şapka takmayacaksın genç
dost acı söyler .kız muhtemelen beğenmeyecek çünkü sen öz güvensizlik yapıp başkasının resmini atmışsın. seni olduğun gibi sevecek biriyle mutlu olabilirsin. yakışıklı olamayabilirsin.yada öylesindir ama kendini aynada beğenmiyorsundur.öyleleride çok.bunlar önemli değil. önemli olan kendin olman. sokakta çok görüyoruz oğlan yakışıklı değil ama kız çok güzel.yada tam tersi. önemli olan etkilemektir huylarınla karakterinle
