• 30-10-2022, 14:05:42
    #10
    Kızdan bağımsız özsaygı ve özgüven konularında kendini geliştirmeni tavsiye ederim.
  • 30-10-2022, 14:09:07
    #11
    Discord kızı ise kendinize olan saygınlığınızın kalmadığını düşünüyorum.
  • 30-10-2022, 14:23:30
    #12
    Umarım işinize yarar, başarılar.
  • 30-10-2022, 14:27:59
    #13
    Kelin varsa şapka takmayacaksın genç dost acı söyler .kız muhtemelen beğenmeyecek çünkü sen öz güvensizlik yapıp başkasının resmini atmışsın. seni olduğun gibi sevecek biriyle mutlu olabilirsin. yakışıklı olamayabilirsin.yada öylesindir ama kendini aynada beğenmiyorsundur.öyleleride çok.bunlar önemli değil. önemli olan kendin olman. sokakta çok görüyoruz oğlan yakışıklı değil ama kız çok güzel.yada tam tersi. önemli olan etkilemektir huylarınla karakterinle