• 27-10-2022, 13:28:36
    #1
    Merhabalar. Bildirim Plus Reklamı vermeyi düşünüyorum. 2 adet bildirim 8000 TL. bu reklam stili sizce verimli olur?
  • 27-10-2022, 13:30:00
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bildirim Plus + Öne Cikarilanlar Reklamı öneririm
  • 27-10-2022, 13:30:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    R10’da her reklam verimli olur.
  • 27-10-2022, 13:31:12
    #4
    İster istemez herkes bakıyor ancak dikkat cekmezse tiklanmiyor
  • 27-10-2022, 13:31:34
    #5
    ilgili kategorinizde öne çıkan reklam almanızı tavsiye ederim.
    bildirimler çıktı çıkalı 2-3 kere anca tıklamışımdır
  • 27-10-2022, 13:34:58
    #6
    Önceki bildirim reklamlarini takip edin.

    https://www.r10.net/kripto-paralar/3...etavision.html

    Istatistiksel veriyi buradan az bucuk ölcebilirsiniz. Görüntüleme sayisi var ama bunlar forum icerisinden bulup girenler de dahil. Ayrica konu icerigine ve basliga göre de tiklanmalar/geri dönüsler az ya da cok olur.
  • 27-10-2022, 13:35:31
    #7
    Ben şahsen bana gelen hiçbir bildirim reklamına tıklamadım. Üyelik daha mantıklı bence kurumsal plus
  • 27-10-2022, 13:41:06
    #8
    "Öne Çıkan Reklam" paketini almanızı tavsiye ederim
  • 27-10-2022, 15:06:46
    #9
    Levi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildirim Plus + Öne Cikarilanlar Reklamı öneririm
    Peki 170.000 üyeden dikkat çekici başlık ile ortalama kaç kişiye ulaşabilirim?