Merhaba şirket açmadan ticaret gerceklestirilmiyor bu yüzden sirket kurmam gerekli ama genc girisimciden ve kosgeb olayindan simdi faydalanmak istemiyorum şirketimi ingilterede açsam bu haklarım gider mi yine de ?
Ayrıca ingilterede şirket kurmak hakkinda bilgisi olan aydınlatabilir mi ? Kolay gelsin herkese
Şirket Kurmak Hk.
3
●322