Lastik markası önerebilir misiniz ?
9
●184
- 24-10-2022, 13:53:06Merhabalar,webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben Bridgestone ve Michelin kullandım tüm araçlarımda gayet memnunum.
Fiat Doblo - Opel Astra - Linea vb. - 24-10-2022, 13:55:05marka model ebat
gelip runflat olacak bir araçsa 1000 tl yi unut en basitinden
- 24-10-2022, 14:14:56Falken bakabilirsiniz, kullanıp memnun olan arkadaşlarım var. Ben Hankook ve Michelin harici kullanmadım ama bu kez Falken almayı düşünüyorum.
Düşündüğüm ürün;
https://www.lastikcim.com.tr/falken-...xl-1/?dot=2021
