Arkadaşlar merhabalar, aracımın lastiklerini değiştireceğim. Tanesi 1K ya gelecek şekilde önerebileceğiniz bir marka var mıdır ? Teşekkürler.
Merhabalar,
Hocam ben Bridgestone ve Michelin kullandım tüm araçlarımda gayet memnunum.

Fiat Doblo - Opel Astra - Linea vb.