Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Retina ekranın büyük bi espirisi yok. Burada ki insanlar sana nasıl cevap versin dostum? Mac kullanan mac al diyecek, win kullanan oyun oynayan win makineye devam et diyecek. Burada sen kendi isteklerini toparlaman gerekiyor. Mesela neden mac tercih edilir? Bi bunu araştır, sonrasında karşılaştırma yapıp ihtiyaçlarını belirle ona göre tercihini yapmalısın. Tasarımı her iki cihazdada yapabilirsin. Win makine 15.6" sanırım takoz gibi olacak macbook 13" ince zarif kolay taşınabilir ve şarjı çok uzun gider. İş bilgisayarı olarak kullanacaksan kesinlikle macbook, kişisel kullanımda tercihe bağlı seçiceksin. Öncelik ihtiyaçlarını belirlemelisin
tamerakin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer işini Macbook ile halledebiliyorsan direkt Asus'u satip Macbook almanı öneririm.
adobe serisi ve android studio için kullanacağım. Sanırım doğru tercih dediğiniz gibi asusu satıp macbook proya geçmek