Aracılık Yaparak Para Kazanmak
15
●892
- 23-10-2022, 23:36:08Merhabalar. ******'da aracılık yaparak para kazanırken atıyorum müşteriden mi parayı almam gerekiyor başkasına bu işi yaptırmak için yoksa belli bir miktarda param olması gerekiyor mu?
- 23-10-2022, 23:39:48komisyonculuk işini çok sık yaparim biryerden sonra cevre vs hersey oturuyor basta mustriden parsyi alırsınız isi de yaptirirsiniz sonea isi yaptırana odemeyi gecer karinizi alirsiniz
- 23-10-2022, 23:46:17**** okunmuyor hocam ne yazıyor oradarufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2022, 23:47:53Komisyonculuk güzel kazandırır ama çok risklidir
Ödemeyi alıp işi yaptırın sonra her ikisine teslim edin
- 23-10-2022, 23:48:59Bildiğiniz herhangi bir freelancer sitesi hocam. Evet R10 tarafından yasaklı kelime her halde onun için.CarlManfred adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2022, 23:49:30Ne gibi mesela riskleri vardır?Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2022, 23:50:22Parayı alıp ürün alamazsanız yada parayı verip ürün alamazsanız her ikisi de sizi bileceği için karşılamak durumun da kalıyorsunuzrufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2022, 23:52:42Hmm...Dolandırılabilirim mi diyorsunuz? Mesela adama parayı gönderirim işi yapmaz gibi sorunlarla mı karşılaşırım diyorsunuz?Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2022, 23:54:12Aynen hocam işi yaptıracağınız kişileri baya deneyip sağlam tutmanız gerekecek.rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle