rufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. ******'da aracılık yaparak para kazanırken atıyorum müşteriden mi parayı almam gerekiyor başkasına bu işi yaptırmak için yoksa belli bir miktarda param olması gerekiyor mu?
**** okunmuyor hocam ne yazıyor orada