• 21-10-2022, 19:31:33
    #1
    Arkadaşlar, bir domaini takip ediyorum -79 da ve domain status de "Silindi ve Kullanılabilir" yazısı var -80 e girdiği gibi mi düşer domain?
  • 21-10-2022, 19:48:39
    #2
    Tam olarak -80 de düşmüyor diye biliyorum
  • 21-10-2022, 21:46:01
    #3
    -80 olmadan düştü domain hemen regledim.