Merhabalar, Türktelekom kullanıcısıyım fakat son zamanlardaki saçma çekmeme olayı ve bu ay ödediğim 2x fatura sebebi ile Vodafone'a faturalı olarak geçiş yapmayı düşünüyorum.
Yukardakilerden ilk paket çok makul geldi, sizlerin de fikri önemli benim için.