profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onların da fiyatları çok uçuk hocam 350 400 den aşağı gelmiyor benim aradığım tarifeler.

1 inci katta oturuyorsan Vodafone şebekeyi unut sevgiler 😂