• 21-10-2022, 00:02:10
    #1
    Merhabalar, Türktelekom kullanıcısıyım fakat son zamanlardaki saçma çekmeme olayı ve bu ay ödediğim 2x fatura sebebi ile Vodafone'a faturalı olarak geçiş yapmayı düşünüyorum.



    Yukardakilerden ilk paket çok makul geldi, sizlerin de fikri önemli benim için.
  • 21-10-2022, 00:03:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Asıl rezillik Vodafone sakın bulaşmayın turkcell tercih etmenizi tavsiye ederim
  • 21-10-2022, 00:03:39
    #3
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Hayatımda kullandığım en kötü operatördü. 1 ay dayanabildim.
  • 21-10-2022, 00:04:04
    #4
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Asıl rezillik Vodafone sakın bulaşmayın turkcell tercih etmenizi tavsiye ederim
    Onların da fiyatları çok uçuk hocam 350 400 den aşağı gelmiyor benim aradığım tarifeler.
  • 21-10-2022, 00:05:39
    #5
    Bulunduğunuz bölgeyle alakalı, çok vakit geçirdiğiniz yerlerde vodafone kullanan varsa ve memnunsa geçin.

    Haricinde herkesin deneyimi bölgesel olacaktır.
  • 21-10-2022, 00:05:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    profeal32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onların da fiyatları çok uçuk hocam 350 400 den aşağı gelmiyor benim aradığım tarifeler.

    1 inci katta oturuyorsan Vodafone şebekeyi unut sevgiler 😂
  • 21-10-2022, 00:06:40
    #7
    uzak durun
  • 21-10-2022, 00:10:44
    #8
    Şehrin göbeğinde İnternet çekmiyor gelmeyin hocam biz düştük siz düşmeyin.
  • 21-10-2022, 00:14:33
    #9
    vodafone çok rezalet ya bende yeni hat alacağım ne alsam diye arayıştayım düzgün bi yanıt bulursanız takipteyim hocam