• 20-10-2022, 16:13:20
    #10
    yok
  • 20-10-2022, 16:23:34
    #11
    inşallah iyi olucak.
  • 20-10-2022, 16:27:23
    #12
    Bugünki kazancımı geçen sene kazansam zengindim.
    Bugün yetişemiyorum!
  • 20-10-2022, 16:34:48
    #13
    Üç gündür çok kötü haftasonunu bekliyoruz 😊
  • 20-10-2022, 17:29:38
    #14
    Moderatör
    Çok şükür.
  • 20-10-2022, 17:55:53
    #15
    R10 Ailesi birbirine çelme takmayı seven fırsatçıları ayıklayabilir ise daha çok kazançlı çıkacaktır. Anlamıyorum bir sektör de çinli rekabet bilmezler gibi rakibini yok etmeye çalışmak nedir ? İnsanlar düşünmüyor mu sen ekmek yedirmezsen sana da biri gelir mani olur.
  • 20-10-2022, 18:01:43
    #16
    Garip bir sekilde aşırı yogun. Ozellikle son 2 hafta. O sebeple bitirmeden gold u bile yenilemek istemiyorum
  • 20-10-2022, 18:21:30
    #17
    giden gelenden fazla