• 19-10-2022, 19:02:24
    #10
    Yıl başından önce ne alırsanız ucuza alırsınız.
  • 19-10-2022, 19:10:15
    #11
    Kdirblc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç ay önce sorsaydınız THY Hissesi derdim ama şimdi Dolar. Kesin ve net!! (YTD)
    direk dolar almak mı mantıklı yoksa kkm yatırmak mı
  • 19-10-2022, 19:11:05
    #12
    Iphone al hocam paran varsa.
  • 19-10-2022, 19:19:49
    #13
    Kripto + nft
    Ytd
  • 19-10-2022, 19:53:16
    #14
    erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto + nft
    Ytd
    kriptoda da yatırımım mevcut hocam onda beklemedeyim yıl başından sonra amacım para değerini korumaya devam etsin normalde arazi al satı yapıyorum ama şu an iş görecek bir arazi yok bulana kadar kendini korusun yeter
  • 19-10-2022, 20:28:54
    #15
    Taş alsan değerlenir hocam. Yılbaşında asgari ücret zammı herşeyin fiyatını artıracak. Gidin sigara kolisi ile stok yapın sonra 2 lira indirimle satarsınız arkadaşlara
  • 19-10-2022, 20:50:27
    #16
    EtkiliBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk dolar almak mı mantıklı yoksa kkm yatırmak mı
    Biraz abes kaçabilir ama ben faizden elimden geldiğince kaçınırım hocam. KKM size kalmış birşey ama dolar kesinlikle elinizde tutun derim.
  • 20-10-2022, 13:10:03
    #17
    Herşey alınır
  • 20-10-2022, 13:54:17
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Her ne alırsak kardayız