furkanars0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi sen ne yaptın dükkan mi felan mi aldın harcadığım aylık 500₺ geçmiyorum en fazla oda, limitimde zaten 750₺ sürekli bildirim geliyor ama ara arada olsa yükseltelim diye kabul etmiyorum şuanlık böyle devam bakalım.
Her limit artışı cazip geldi ve kabul ettim. Bedava para hissi verdiği için forex, ikili opsiyon vs gibi daha çok getiri sağlama çabası içine düştüm. Derken ekstre geldi ve para yok, mecbur faizli taksitlendirmeler , nakit avanslar vs bi kısır döngüye girdik.