• 16-10-2022, 07:24:07
    #1
    Özellikle kız arkadaşınız panik ataklı ve en küçük seyde panikleyip sacma hareketler bulundu zaman napıyor sunuz
  • 16-10-2022, 07:41:32
    #2
    alo 112
  • 16-10-2022, 07:50:09
    #3
    Kendi haline bırakıyoruz. Müdahale edince daha kötü oluyor.
  • 16-10-2022, 08:06:35
    #4
    kertenkele01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi haline bırakıyoruz. Müdahale edince daha kötü oluyor.
    Trip atmıyor mu
  • 16-10-2022, 08:06:51
    #5
    zaten şu zor hayat savaşında panik ataklı bir kız arkadaşım olsun istemezdim işleri daha da zorlaştırıyorlar
  • 16-10-2022, 08:43:29
    #6
    Tedavi görmeli kesinlikle. Panik atak yaşanabilecek en kötü problemlerden biri.
  • 16-10-2022, 08:47:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben önce gerçekten panik atak diye bı hastalığı var mı ona bakarım. Bazı kişiler ilgi görmek için kendi kafasından bı hastalığa inanır varmış gibi lanse eder. Eğer gerçekten bir doktora gidip bu hastalık hakkında tedavi görmüşse panik atak sırasında güvende olduğuna ikna edip sakinleştirmeye çalışmalısınız.
  • 16-10-2022, 08:49:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bodur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trip atmıyor mu
    Amatemde trip bağımlılığı yokmu son çare
    😆😆😆
  • 16-10-2022, 09:16:15
    #9
    Hocam ben gittim doktora, bana sende panik atak var dediler Bence yok dedim ama ikna edemedim. Hepsi bir yana senede maksimum 2 kere atak geçiriyorum, onda da yapılması gerekenleri yakınlarıma söyledim. Mesela sakin olmalı herkes, ben o durumdayken etrafta kıyamet kopuyormuş gibi hareket edenler daha kötü duruma sokuyor. İkincisi geniş bir çevre, ne kadar kalabalık olursa o kadar sıkıntı, üçüncüsü kravat falan varsa üstümde onu gevşetip biraz boynuma elleriyle su sürmeleri gerekiyor (suyu direkt suratıma dökenler oldu, o zaman durumlar ağırlaşıyor). Bu kadar aslında. Eğer hala iyi değilsem hocamın da dediği gibi 112 acil. Yoksa trip atmalık bir durum yok. Bu arada bendeki için "astıma bağlı panik atak" teşhisi konuldu, yani bende nefes gidiyor o sırada

    NOT: Eşimde de tanılı panik atak var, onda da maksimum 2 kere olur bir yıl içerisinde. Ben ne kadar sakin kalırsam o kadar çabuk çözülüyor. Ben her önünne gelenin "ay bende panik atak var fena oluyorum" demesine inanmıyorum. genelde rol kesiyorlar. Böyle durumlarda olaysız bir şekilde dağılıp bir daha görüşmüyoruz