Hocam ben gittim doktora, bana sende panik atak var dediler Bence yok dedim ama ikna edemedim. Hepsi bir yana senede maksimum 2 kere atak geçiriyorum, onda da yapılması gerekenleri yakınlarıma söyledim. Mesela sakin olmalı herkes, ben o durumdayken etrafta kıyamet kopuyormuş gibi hareket edenler daha kötü duruma sokuyor. İkincisi geniş bir çevre, ne kadar kalabalık olursa o kadar sıkıntı, üçüncüsü kravat falan varsa üstümde onu gevşetip biraz boynuma elleriyle su sürmeleri gerekiyor (suyu direkt suratıma dökenler oldu, o zaman durumlar ağırlaşıyor). Bu kadar aslında. Eğer hala iyi değilsem hocamın da dediği gibi 112 acil. Yoksa trip atmalık bir durum yok. Bu arada bendeki için "astıma bağlı panik atak" teşhisi konuldu, yani bende nefes gidiyor o sırada

NOT: Eşimde de tanılı panik atak var, onda da maksimum 2 kere olur bir yıl içerisinde. Ben ne kadar sakin kalırsam o kadar çabuk çözülüyor. Ben her önünne gelenin "ay bende panik atak var fena oluyorum" demesine inanmıyorum. genelde rol kesiyorlar. Böyle durumlarda olaysız bir şekilde dağılıp bir daha görüşmüyoruz