• 14-10-2022, 22:30:58
    #10
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kargo geldi. sarılan poşete biraz sızmış.
    bir akıntı yok aslında. 5 litreden yarım litre gitmemiştir. 1 ay içindede kapaktansa eğer sızıntı eksik olmayacağını düşünüyorum.

    hava alacak olması kafamı karıştırmıştı
    Bu durumda bir sorun yaşamazsınız normal ama az rastlanan bir durum bazen bizlere doğrudan fabrikadan gelen yağlarda dahil bu sorun olabiliyor kullanmasında bir sorun yok.
  • 14-10-2022, 22:32:43
    #11
    yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim
  • 14-10-2022, 22:35:40
    #12
    reprimond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yardımcı olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim
    Rica ederim ek bir hatırlatma yapmak isterim üzerinde bir üretim tarihi yer alması gerekmektedir buradan kontrol yapabilirsiniz.