Hocam kargo geldi. sarılan poşete biraz sızmış.
bir akıntı yok aslında. 5 litreden yarım litre gitmemiştir. 1 ay içindede kapaktansa eğer sızıntı eksik olmayacağını düşünüyorum.
hava alacak olması kafamı karıştırmıştı
Bu durumda bir sorun yaşamazsınız normal ama az rastlanan bir durum bazen bizlere doğrudan fabrikadan gelen yağlarda dahil bu sorun olabiliyor kullanmasında bir sorun yok.