• 13-10-2022, 21:23:22
    #1
    Merhaba hocalarım 5-6 aydır R10 dayım bunun 5 ayında üyelik satın aldım kurumsala geçmek istiyorum ama fiyat olarak biraz yüksek geliyor 6 aylık, en azından 3 aylık bir paket olması gerektiğini düşünüyorum belki suistimal edile bilir ama benim gibi toplu veremeyen arkadaşlar için mükemmel olacağının kanaatindeyim.
  • 13-10-2022, 21:24:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bende katılıyorum
  • 13-10-2022, 22:08:50
    #3
    Twitter Hesap Sağlayıcısı
    Katılıyorum hocam.
  • 13-10-2022, 22:09:38
    #4
    Taksitle alabilirsiniz,yönetim 3 aylık planlara sıcak bakmadığını belirtmişti yanlış hatırlamıyorsam.