Merhaba,
outlook mail sunucumdan kullanarak yaklaşık 10 bilgisayara (IMAP) şeklinde kurdum
1) Kendi bilgisayarımdan mail imzası yüklemem durumunda diğerlerine otomatik gidecek mi
2) Mail yedeğim var içe aktarınca diğer bilgisayarda açık olan mail adreslerine yüklenecek mi? yoksa manuel mi yapmam lazım
Outlook İÇE AKTARMA SORUNU
2
●28
- 13-10-2022, 13:39:04
- 13-10-2022, 13:50:16Merhabalar,LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de fikrim hocam 1.Soruna imza her bilgisayarda özeldir eklemen gerekecek, 2.Soruna diğerlerine de IMAP olduğu için senkron olur