• 08-10-2022, 22:50:38
    #1
    🏆 SMM-PANEL.NET
    selamlar, laptop hdmi ile monitöre bağlayıp sadece sadece ikinci ekran olarak kullanıp kenara koyuyorum. yani sadece monitörle işim oluyor laptop kapalı kenarda duruyor. video vs. açtığımda ses gelmiyor bunu düzeltmenin bir yolu var mı? teşekkürler.
  • 09-10-2022, 00:07:10
    #2
    ses ikonunu tıklayıp, ses çıkmasını istediğin cihazı seçip denermisin?
  • 09-10-2022, 00:08:06
    #3
    🏆 SMM-PANEL.NET
    betabil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ses ikonunu tıklayıp, ses çıkmasını istediğin cihazı seçip denermisin?
    teşekkürler minnettarım