Binance Global'de para çekme bulunmuyor malesef. Binance Türkiye'a transfer edip öyle çekebiliyorsunuz. (TL için yazdım)
Ek olarak dandik dediğiniz borsa şuan dünyanın en çok güvenilir ve en çok işlem yapılan platformudur
TrBinanceyede Kimlik doğrulaması yapmıştım şimdi çekim içinde ayrı bir doğrulama istiyorlar onu yapcam ama arka kamerayı açmıyor uygulamaları ön kamerayı açıyor telefonum sorunsuz yeni yani bunların sistemi DANDİK daha ne diyim. başka varmı böyle düzgün şeffaf bildiğiniz kripto platformu
Transfer bölümüde yok işte, çok saçma bir site nasıl popüler olmuş anlamadım çok zor karmaşık herşey
Bu linkte direkt istediğin bağlantıya gideceksin. Orada 3.parti uygulamasında Binance TR var. Binance harici FTX TR güzel bir alternatif. Bu linkten üye olabilirsin. KYC tamamla kullan.
TrBinance'de para yatırcam havale ile fakat hiç açıklamaya şunu yazın şu numarayı ekleyin birşey yok ne olur ne olmaz tel numaramı yazdım yani aynı isimde birisi varsa onun hesabına yatmayacağı ne malum, kusura bakmayın ama gerçektende dandik bir sistem.
TrBinance'de para yatırcam havale ile fakat hiç açıklamaya şunu yazın şu numarayı ekleyin birşey yok ne olur ne olmaz tel numaramı yazdım yani aynı isimde birisi varsa onun hesabına yatmayacağı ne malum, kusura bakmayın ama gerçektende dandik bir sistem.
KYC ile çalışıyor para yatırma sistemi aslında,açıklamaya bir şey yazılmasından daha iyi insan en az 3 kere kontrol ediyor açıklamaya doğru yazdım mı diye.
Hocam "Dandik" den başka kelime bilmiyor musunuz?
İnsanlar yardımcı olmaya çalılıyor tek dediğiniz şey bu kelime.
Bu tür gelişmiş(çok fonksiyonu olan.) borsalarda elbette karışıklık olacak.
Olmayan çekim işlemini arıyorsunuz dandik diyorsunuz.
Para yatırınca T.C. kimlik diye bir şey var ona göre yatırıyorlar. Siz bankaya gidip isminizi söylediğimizde başkasına mı yatıyor para?
sorunu çözdüm btc alirkende buton çalişmiyodu müşteri hizmetlerine bağlandim felan, sonuç olarak gerçekten ilk defa deneyen veya hiç bilmeyen biri için gerçekten karmaşik bir sistem ilginize teşekkürler