merhaba daha demin sms olarak böyle bir mesaj geldi. dolandıricilik yöntemi mi bilgisi olan var mı?
e devlette ya da uyapta herhangi bir dosya görünmüyor
Hocam 2 ihtimal ya ************** ya da ilamsız icra açacaklar. İlamsız icra olursa muhatap olmadan e devletinizde gözüktüğü gibi ihtarnamenin gelmesini bekleyin. Elinize ihtarname geldiğinde ilamsız icra için itiraz belgesi doldurun avukat doldurursa daha iyi olur 20-50tl arası birşey alırlar sonra dava direk kapanır öyle kalır. İlamsız icra açmak çok basit istediğin kişiye kanıt olmadan istediğin tutar da açabilyorsun diye biliyorum