• 05-10-2022, 21:50:13
    #1
    Babam İnternet üzerinden bir tornaci ile anlaşıyor konuşuyorlar görüşüyorlar fiyat konusunda 7000tl anlaşıyorlar ve Babam ücreti göndermiş akşam üstü karakola gittik iletişim kurmaya çalıştılar ve beklememizi söylediler eğer geri dönüş almazlarsa işlem yapacaklarını söylediler biz nasıl bi yol izlemeliyiz benim daha yeni haberim oldu daha doğrusu dolandirildiktan sonra elimde dekont fatura gibi her şey var ve açıklama kısmında ne alındığını yazmış Babam konu hakkında bilgisi olan yorum ile yazabilirse sevinirim iyi forumlar iyi günler.
  • 05-10-2022, 21:51:09
    #2
    Ek olarak geç olduğu için yarın avukatimla görüşmeye gideceğim.
  • 05-10-2022, 21:52:27
    #3
    Yüz yüze görüşme varsa ve açıklamada ürün yazıyor ve herhangi bir faturalandırma yok ise büyük ihtimalle paranızı geri alabilirsiniz.
  • 05-10-2022, 21:52:37
    #4
    tazminat davası açıp 5 katını alabilirsin hocam
  • 05-10-2022, 21:53:23
    #5
    Manevi tazminat davası açın 10-20 katını alırsınız o paranın
  • 05-10-2022, 21:55:27
    #6
    5000 tl ye kadar olan gönderimlerde icra davası açılamaz. Ama miktar 5000 tl üzeri olduğu için elinizdeki dekont ile birlikte icra davası açabilirsiniz.
    Ayrıca savcılığa suç duyurusunda bulunabilirsiniz.
  • 05-10-2022, 21:56:46
    #7
    Adamın adını atarmısın özelden aynı adam mı merak ettim bir müşterimiz aynı şekilde madur oldu
  • 05-10-2022, 21:57:31
    #8
    @Fahrettin;
  • 05-10-2022, 21:59:00
    #9
    Konu birtek bende mi yarım "Babam ücreti göndermiş"den "akşam üstü karakola gittik"e geçiyor mevzu arada ne oldu?