Babam İnternet üzerinden bir tornaci ile anlaşıyor konuşuyorlar görüşüyorlar fiyat konusunda 7000tl anlaşıyorlar ve Babam ücreti göndermiş akşam üstü karakola gittik iletişim kurmaya çalıştılar ve beklememizi söylediler eğer geri dönüş almazlarsa işlem yapacaklarını söylediler biz nasıl bi yol izlemeliyiz benim daha yeni haberim oldu daha doğrusu dolandirildiktan sonra elimde dekont fatura gibi her şey var ve açıklama kısmında ne alındığını yazmış Babam konu hakkında bilgisi olan yorum ile yazabilirse sevinirim iyi forumlar iyi günler.