• 05-10-2022, 00:17:13
    #10
    İsminizden yola çıkarak sima önerisinde bulunacağım 😅.
  • 05-10-2022, 00:18:21
    #11
    cankk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsminizden yola çıkarak sima önerisinde bulunacağım 😅.
    esma gibi favorilere ekledim hocammm
  • 05-10-2022, 00:19:20
    #12
    Mahlas olsun.
  • 05-10-2022, 00:20:04
    #13
    Canepe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mahlas olsun.
    o ismin haklarını koruyorlardır hocam
  • 05-10-2022, 00:20:36
    #14
    Dedo

    Hatta Dedo216
  • 05-10-2022, 00:21:58
    #15
    Server' olsun hocam 🙂Önde giden, baş çeken, önder, başbuğ anlamlarına gelir!

    Hem server hosting r10 çağırıyor 🙂🙂🙂🙂🙂🙂
  • 05-10-2022, 00:23:08
    #16
    keçemen olsun
    iban sabah atarım.
  • 05-10-2022, 00:25:38
    #17
    NATO yap hocam 😂
  • 05-10-2022, 00:26:47
    #18
    Berceste (değeri yüksek, güzel, kıymetli). Eskiden çok kullanılan artık unutulmuş Türkçe kelimedir.