Yeni bir çalışma masası yaptıracağım. Oldukça güzel ahşap kesim paneller buldum. Şuan ki masamın genişliği 75 cm oldukça rahatım ama 60 cm genişlikte rahat edebilir miyim bilmiyorum harici monitörde kullanıyorum.
Fikir almak açısından soruyorum. Masanızın genişliği kaç cm ve ne derecede rahat ediyorsunuz ?
Çalışma masanızın genişliği kaç cm ?
16
●418
- 02-10-2022, 20:05:43
- 02-10-2022, 20:11:44Uzunluk olarak değil hocamda genişlik olarak sormuştum. Şuan ki güncel masamın boyutları benim 160 cm uzunluk 75 cm genişlik. 2 metre üstü bir masa yapıcamLitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2022, 20:14:38ah bi 70 cm panel bulamadım masif ahşap. ya 60 ya 80 var. 80 genişlik olanda boyu 120. Eğer öyle olursa iki tane alıcam yan yana ayakla birleştirmeyi düşünüyorum 60 genişlik olanın boyuda 2.5mEkpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

(