Yeni bir çalışma masası yaptıracağım. Oldukça güzel ahşap kesim paneller buldum. Şuan ki masamın genişliği 75 cm oldukça rahatım ama 60 cm genişlikte rahat edebilir miyim bilmiyorum harici monitörde kullanıyorum.

Fikir almak açısından soruyorum. Masanızın genişliği kaç cm ve ne derecede rahat ediyorsunuz ?