• 02-10-2022, 20:05:43
    #1
    Yeni bir çalışma masası yaptıracağım. Oldukça güzel ahşap kesim paneller buldum. Şuan ki masamın genişliği 75 cm oldukça rahatım ama 60 cm genişlikte rahat edebilir miyim bilmiyorum harici monitörde kullanıyorum.

    Fikir almak açısından soruyorum. Masanızın genişliği kaç cm ve ne derecede rahat ediyorsunuz ?
  • 02-10-2022, 20:09:45
    #2
    benimki 100 cm tam tamına çok rahatım ve de mutluyum
  • 02-10-2022, 20:09:58
    #3
    180cm çift monitör hoparlor hesap makinası ajanda kalemlik telefon powerbank cüzdan o bu vs. derken yetmiyor

    küçük olursa mecbur az eşya koyacaksın büyük olursa üzerini her şekilde dolduruyorsun

    sonuç olarak yine yetmiyor yine yetmiyor
  • 02-10-2022, 20:10:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Masam yok sehbam var ...
  • 02-10-2022, 20:11:44
    #5
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    180cm çift monitör hoparlor hesap makinası ajanda kalemlik telefon powerbank cüzdan o bu vs. derken yetmiyor

    küçük olursa mecbur az eşya koyacaksın büyük olursa üzerini her şekilde dolduruyorsun

    sonuç olarak yine yetmiyor yine yetmiyor
    Uzunluk olarak değil hocamda genişlik olarak sormuştum. Şuan ki güncel masamın boyutları benim 160 cm uzunluk 75 cm genişlik. 2 metre üstü bir masa yapıcam
  • 02-10-2022, 20:12:41
    #6

    1 metreden uzun hocam oldukça rahatım
  • 02-10-2022, 20:12:45
    #7
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masam yok sehbam var ...
    (
  • 02-10-2022, 20:12:48
    #8
    250*70 çok rahat oluyor, tavsiye ederim
  • 02-10-2022, 20:14:38
    #9
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    250*70 çok rahat oluyor, tavsiye ederim
    ah bi 70 cm panel bulamadım masif ahşap. ya 60 ya 80 var. 80 genişlik olanda boyu 120. Eğer öyle olursa iki tane alıcam yan yana ayakla birleştirmeyi düşünüyorum 60 genişlik olanın boyuda 2.5m