Merhabalar ,
Giyim ürün mağazam var shopier ile ilgili sorularım mevcut yanıtlarsanız sevinirim.
1) Shopier kendi kargo anlaşması var mı ?
2) Shopier Kargo anlaşması varsa hangi kargolar ne kadara gönderiyor ?
3) Kendi web sitemde shopier sanal postu kullansam ürün satıldığında shopier üzerinden kargo gönderi mi yapabilir miyim ?
4) İade süreci nasıl işliyor ?
Teşekkür, ediyorum iyi forumlar
Tam 1 yıl 2 ay Shopier kullandım, komisyonları dışında gayet memnundum.
Sistemleri saat gibi tıkır tıkır işliyor ve herhangi bir gecikme yaşamıyorsunuz.
1.Evet şu an PTT, MNG ve Yurtiçi ile anlaşmaları var.
2.1 desi için konuşacak olursak Ptt 16-17 tl, Mng 24 tl ve Yurtiçi 29-30 tl aralıklarında. Diğer uygulamalara göre gayet uygun.
3.Ben de kendi sitemde pos entegrasyonu ile kullandım, ödemeleri shopier ile alabilir kargoları shopier üzerinden kod oluşturarak gönderebiliyorsunuz, bu uygulama gayet iyi ve benim kullanma sebebim aslında bu idi. Bu posun tek dezavantajı müşterilerinizi ödeme için shopiere yönlendiriyor olması. Yani woocommerce kullanıyorsunuz diyelim, müşteriniz ürünlerini sepete attı ve ödeme yapmak istedi, ödeme sayfasına geçtiğinde ödeme bilgilerini girmesi gereken yer iframe olarak kendi sitenizde değil, müşterinizi shopierin sitesine yönlendiriyor ve müşteriniz ödemesini yaptıktan sonra kendi sitenize geri yönlendiriyor. Halbuki iframe yapsalar diğer ödeme posları gibi daha iyi olurmuş.
4.İade süreci çok kolay, shopier paneli üzerinden kısmi ya da tam iade yapabiliyorsunuz. Süreç o kadar hızlı ki iadeler gün içinde müşterilerinizin hesabına yapılıyor. Tam iade tüm ödemeyi müşterinin hesabına geri aktarır yani sipariş iptal edilir. Kısmi iadede ise örneğin bir ürünü eksik gönderdiniz müşteriniz ürünü göndermenize gerek yok dedi, bu durumda kısmi iade ile göndermeyi unuttuğunuz ürünün ücretini kısmi iade ile müşterinize iade edebilirsiniz.
Tecrübeme dayanarak Shopier'in başlangıç için ideal ve oldukça pratik olduğunu söyleyebilirim ve tavsiye ederim ama ileride komisyon oranları sizlere yüksek gelebilir.